15 listopada 2021

Edukacja zdalna w okresie drugiej fali pandemii COVID-19 : przypadek gminy Ruda Śląska

Edukacja zdalna w okresie drugiej fali pandemii COVID-19 : przypadek gminy Ruda Śląska / Ewa Jarosz, Hewilia Hetmańczyk, Marcin Gierczyk, Dagmara Dobosz. - Towarzystwo Inicjatyw Naukowych : Katowice, 2021. - 167 s. 


Głównym  celem badań zawartych w raporcie  było  dokonanie  diagnozy  jakości  kształcenia  zdalnego w szkołach i przedszkolach na terenie gminy Ruda Śląska w okresie pandemii COVID-19 oraz rozpoznanie około edukacyjnego  kontekstu  funkcjonowania  nauczycieli,  uczniów  oraz rodziców -  jako uczestników tej edukacji. Przedstawiane w raporcie analizy dają podłoże do formułowania wniosków oraz rekomendacji w zakresie wykorzystania edukacji zdalnej i jej formuł  w  kontekście  probabilistycznym,  tj.  wystąpienia  podobnych  do  pandemii  sytuacji  w przyszłości, jak w promocji edukacji zdalnej jako towarzyszącej i wspomagającej edukację tradycyjną,  czyli  z  myślą  o  rozwijaniu  kształcenia  hybrydowego  jako  odpowiadającego potrzebom teraźniejszym, jak i przyszłości.

                                                                     (opis zaczerpnięty ze wstępu publikacji)

                                                        Zobacz raport