2 lutego 2021

Moje s@mopoczucie w e-szkole : raport z badań

 Moje s@mopoczucie w e-szkole : raport z badań / Anna Bieganowska-Skóra, Dorota Pankowska. - [Katedra Pedeutologii i  Edukacji Zdrowotnej UMCS] : Lublin, 2020. - 77 s.

 


Celem badań było poznanie subiektywnego samopoczucia ucznia w e-szkole. Niniejszy raport składa się z dwóch części. W pierwszej zaprezentowano procentowe rozkłady wyników ogólnych.
W części drugiej skupiono się na identyfikowaniu podobieństw i różnic między odpowiedziami badanych grupowanych według czterech zmiennych: płci, miejsca zamieszkania (miasto/wieś), typu szkoły (podstawowa/ponadpodstawowa), poziomu klasy w szkole podstawowej (VII/VIII). Raport kończą wnioski praktyczne –rekomendacje do podjęcia działań przez różne podmioty w celu zwiększania dobrostanu uczniów w czasie e-edukacji.

                                                                      (opis zaczerpnięty z wstępu publikacji)

                                                               Zobacz raport