Nauczanie zdalne. Jak zmieniło się na przestrzeni czasu : raport nr 2 z badania ankietowego. Katowice : Librus, 2020. - 24 s.
Niniejszy raport stanowi końcowe podsumowanie wyników badań, jakie zostały przeprowadzone w kontekście nauczania zdalnego z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, które szkoły realizowały od 25 marca 2020 r.
Celem badania była analiza i diagnoza nauczania zdalnego oraz wyzwań, które zostały postawione przed szkołami, nauczycielami, rodzicami, a przede wszystkim uczniami oraz porównanie, czy na przestrzeni ponad półtorej miesiąca miał miejsce istotny postęp w tym zakresie. W badaniu przeprowadzonym w kwietniu wzięło udział 20 989 rodziców. W drugim badaniu zrealizowanym w maju wzięło udział 18 346 rodziców.
Celem badania była analiza i diagnoza nauczania zdalnego oraz wyzwań, które zostały postawione przed szkołami, nauczycielami, rodzicami, a przede wszystkim uczniami oraz porównanie, czy na przestrzeni ponad półtorej miesiąca miał miejsce istotny postęp w tym zakresie. W badaniu przeprowadzonym w kwietniu wzięło udział 20 989 rodziców. W drugim badaniu zrealizowanym w maju wzięło udział 18 346 rodziców.
( opis zaczerpnięty ze wstępu raportu)